Három gyerek, avagy kicsi a rakás

Három gyerek, avagy kicsi a rakás

Jó cikk a gyerekágyról

2015. február 02. - HaromGyerek

Összeszedett írás, praktikus tanácsokkal.

Szerintem a gyerekágyat végigfeküdni fontosabb lenne, mint hinnénk. Persze én sem csináltam ezt egyszer sem, és mindig volt jó kifogásom. Azért az elég nagy marhaság volt, hogy egyhetes (rám kötött) gyerekkel kimentem sétálni a 21 hónapos lányommal, mert úgy éreztem, jár neki, hogy kint lehessen a levegőn, és havazhasson (december volt, aznap épp egyedül voltam, mert a férjem már nem volt otthon, a nagymamák meg még nem jöttek segíteni). Két saroknyit mentünk, ott éreztem, hogy le kell ülnöm, mert valami nincs rendben. Utána hazasétáltam, sőt, cipeltem a nagylányt is...

Írok majd a komatálazásról is, egy nagyon szép szokásról, ami sokat segíthet a gyerekágyas anyának, hogy csak a gyerekeire, az összeszokásra kelljen figyelnie az első időszakban, és ne a főzéssel, bevásárlással stb. menjen el az idő.

A bejegyzés trackback címe:

https://haromgyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr507135231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása