Három gyerek, avagy kicsi a rakás

Három gyerek, avagy kicsi a rakás

17 perces program...

2015. január 08. - HaromGyerek

Elkezdtem egy ingyenes online kurzust az ALISON-on. Szeretnék minden nap haladni vele, tegnapra egy 17 perces (!!) videót irányoztam elő magamnak. A kicsi aludt, a két nagynak kapcsoltam dvd-t (haha), feltettem a fülest, elkezdtem nézni, ééééés... a lányom szólt, hogy a kicsi felébredt, menjek. Vissza tudtam altatni, és végignéztem a videót, de nem 17 percig tartott, hanem inkább 47-ig. És annyira tipikus ez az egész. Hogy nem tudok elkezdeni és befejezni egy dolgot egyszerre. Legyen az teregetés, mosogatás (mosogatógép-kipakolás), evés - mindig közbejön valami, mennem kell feneket törölni, felébredt, elesett, veszekedő gyereket vigasztalni stb. Sokszor van 5 percem egy nap, de nagyon ritka az, hogy legyen fél órám háborítatlanul. Az egész napom egy nagy, folyamatos újratervezés. És ez marha fárasztó.

A bejegyzés trackback címe:

https://haromgyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr467053599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása