Három gyerek, avagy kicsi a rakás

Három gyerek, avagy kicsi a rakás

Mai "fejlesztés"

2014. december 09. - HaromGyerek

A mai fejlesztő foglalkozás (hehe) újabb brutál adag mézeskalácstészta összeállításából állt, amit a majdnem 6 éves lányom és a 4 éves fiam közreműködésével végeztem. A tojás feltörését nem engedtem, meg a digitális mérleg használata is csak nekem megy egyelőre (én ismerem a számokat), de a fűszerek, a szódabikarbóna kimérését kanállal, beöntését, a kavarást, gyúrást nagyon szívesen csinálták. És élvezték, ahogy a "trutyiból" (ők nevezték így) tészta lesz :) A konyhapulton kezdtem, odatoltak egy széket, azon állt mindkettő, és persze veszekedtek, hogy mit kinek is kellene megengednem, hogy igazságos legyen :)

Ezen kívül vettem ma földimogyorót, és ovi után azt ettek. Egyedül törték, elég ügyesen, bár a maguk után elpakolás még nem az igazi (magyarul az asztal és környéke tiszta törmelék volt).

A bejegyzés trackback címe:

https://haromgyerek.blog.hu/api/trackback/id/tr716971289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása